- Mesajlar
- 168
- Çözümler
- 2
- Tepkime puanı
- 23
- Puan
- 28
Modelin tamamen elektrikli versiyonu, tek ve çift motorlu yapı seçenekleriyle geliyor ve toplamda 810 kW'a kadar güç üretebiliyor. Bu yüksek çıkışı sayesinde Han L, 0-100 km/s hızlanmasını sadece 2.7 saniyede tamamlayarak üst sınıf performans sunuyor.

BYD'nin 1.000V Super e platformundan güç alan 83.2 kWh hızlı şarj destekli batarya, arkadan itişli versiyonda_ 701 km, dört çeker versiyonda ise 601 km CLTC menzil sağlıyor. Maksimum 305 km/s hıza ulaşabilen sedan, yüksek verimlilik ve performansı aynı paket içinde sunmayı başarıyor. Tasarım tarafında Han L, aerodinamik çizgileri, gizli kapı kolları, lazer LiDAR ünitesi ve keskin LED aydınlatmalarıyla modern bir görünüm sergiliyor.

İç mekânda tamamen dijital gösterge paneli, yeni nesil üç kollu direksiyon ve gelişmiş "God's Eye B (DiPilot 300)" sürüş destek sistemi standart olarak sunuluyor. Plug-in hibrit (PHEV) seçeneği ise 1.5 litrelik yüksek verimli motor ve çift elektrik motoruyla 200 km'ye kadar elektrikli menzil sağlıyor ve 0-100 km/s'yi 3.9 saniyede görüyor. 2026 Han L, Çin'de 27.400 USD'den başlayan fiyatlarla satışa çıktı.

BYD'nin 1.000V Super e platformundan güç alan 83.2 kWh hızlı şarj destekli batarya, arkadan itişli versiyonda_ 701 km, dört çeker versiyonda ise 601 km CLTC menzil sağlıyor. Maksimum 305 km/s hıza ulaşabilen sedan, yüksek verimlilik ve performansı aynı paket içinde sunmayı başarıyor. Tasarım tarafında Han L, aerodinamik çizgileri, gizli kapı kolları, lazer LiDAR ünitesi ve keskin LED aydınlatmalarıyla modern bir görünüm sergiliyor.

İç mekânda tamamen dijital gösterge paneli, yeni nesil üç kollu direksiyon ve gelişmiş "God's Eye B (DiPilot 300)" sürüş destek sistemi standart olarak sunuluyor. Plug-in hibrit (PHEV) seçeneği ise 1.5 litrelik yüksek verimli motor ve çift elektrik motoruyla 200 km'ye kadar elektrikli menzil sağlıyor ve 0-100 km/s'yi 3.9 saniyede görüyor. 2026 Han L, Çin'de 27.400 USD'den başlayan fiyatlarla satışa çıktı.